Saturday, October 22, 2011

:: selamat hari lahir sayangku ::

sayang, maafkan akak.. bukan akak tak mau ucap, tp rasa lain bila korang ada satu je.. satu sini, satu sana. sepanjang hari akak ingat hari lahir adik kembar akak ni, cuma akak ingatkan akak dah wish..huu..



moga adik-adik akak ni membesar menjadi muslimah mukminah solehah.. ingat, iman tak dapat diwarisi. ianya perlu dicari dan didalami dengan akal dan hati. ingat lagi dulu kan, korang sangat berbeza. tapi sekarang dah rindu kan.

masa korang ada, apa akak nak, akak minta je. akak nak air, nasi, stokin..huu.. abang pun sama. tapi sekarang dah lain. semua akak kena buat sendiri. kemudian akak tak pernah tak sambut birthday korang kan.. kite beli kek. makan kite2 je. kalau time tak de duit tu, kite sambut lewat kan..haha.. mak pesan, qila balik la bulan 12 nie. asyik tak jelas je kamu..ish.. jelaskan lah cutinya bila.. kite beli kek yea..

sekejap ke adik akak ni besar. rasanya macam akak ketinggalan saat korang kecik.. masa comel2 ada 2..

_______________selamat hari lahir sayang 211093

sehari sebelum hari lahir korang berdua, hari lahir seseorang. dia yang memandang akak dari sisi lain. dia yang sangat baik pada diri akak. mengajar akak erti sayang tanpa kasih. selamat hari lahir man.. moga kamu juga menjadi soleh dan berjaya dunia akhirat.



terima kasih kerana hadir dalam hidup saya. buat saya ketawa, buat saya berfikir dan bertindak. semua persoalan kamu tu, buat saya kembali mengingati apa yang telah saya belajar. kira aplikasi ilmu la. nothing to say more.. (siapa baca tu diam2 je k). yang penting saya hargai insan ini.

___________ selamat hari lahir luqmanul haqim 201093

No comments:

Post a Comment