Wednesday, December 12, 2012

:: For the rest of my life ::

TAWARAN UNTUK MENGIKUTI PROGRAM DIPLOMA LEPASAN IJAZAH SEKOLAH RENDAH (DPLI-SR) j-QAF

Nama Kursus :  A210A0000L BAHASA ARAB (KPLI j-QAF)
Negeri ditempatkan : Johor

This is my life. The rest of my life. I will be a teacher, but why Arabic???

Sampai saat ni tak boleh hadam. Kenapa aku dapat arab. Gelak guling-guling agaknya cikgu sekolah aku kalau tahu ni. Anak murid yang selalu lari kelas arab, tidur dalam kelas arab, jadi cikgu arab. Adoi..apa nak ajar ni. ALLAHUMMA LA SAHLA ILLA MA JA'ALTAHU SAHLA. 

Memang macam mimpi dapat jqaf ni. Tak pernah terlintas nak mohon. Saje je mohon. ALLAH aturkan rezeki kat sini. Alhamdulillah, aturan ALLAH yang terbaik. Lepas ni kena usaha yang terbaik. Jadi cikgu yang terbaik. (^_^)

Segalanya memang tak disangka. Dapat Jqaf, dapat kat Johor, dapat major Arab, dapat rawatan dari Dr.farhan hadi...n dapat kahwin. Eh, belum lagi. 

Dah dapat kerja, boleh plan nak kahwin. Beli kereta. Hantar adik pergi overseas. Beli rumah. InsyaALLAH. Seriously, I confess that I wants to get married. Calon?? InsyaALLAH, ALLAH akan hadirkan. 

1 comment:


  1. شركة المثالية للتنظيف تسعد بتقديم خدماتها لعملائها بالمنطقة الشرقية خدمات تنظيف خدمات مكافحة حشرات خدمات تسليك مجاري المياه للمطابخ والحمامات جميع الخدمات المنزلية تجدونها مع شركة المثالية للتنظيف بافضل جودة وارخص الاسعار بالاعتماد علي كافة الادوات الحديثة والعمالة الماهرة

    شركة المثالية للتنظيف
    شركة المثالية للتنظيف بالدمام
    شركة المثالية للتنظيف بالخبر

    ReplyDelete