Monday, March 19, 2012

:: sakit ::

serius aku sangat sakit.

if the way to forgive is to forget..so then, I hope I will not know you. coz i cant forget.

seumur hidup 24 tahun ni, ni la ujian yang ALLAH bagi, betul-betul ujian untuk diri sendiri yang sangat aku tak tertanggung. selama ni hanya menyelesaikan masalah orang je, tapi kali ni..ALLAH, ALLAH.. mengapa aku masih lemah.

berkali-kali diingat, dia hanya manusia. tak perlu menangis kerananya. ALHAMDULILLAH setelah aku menangis 3hari 3malam (serius betul- bangun nangis,tidur balik..rasa macam takde kaki)..dan sekarang dah tak nangis dah. (kena reject pun tak macam ni tau).

cuma nak baiki hati ni..perlukan usaha yang gigih. i'll try and always keep on trying. cuma kadang kala syahdu menyapa (jgn risau, saya tak nangis dah..(^_^) ).

cuma sungguh, semangat saya hilang. mungkin saya nampak ok, hakikatnya.. sesekali memori itu berulang kembali. kerana dia anspirasi saya..kerana dia yang mengajar saya erti sahabat, erti air mata, erti sabar, syukur dan segalanya yang membentuk diri saya sekarang. tapi... enough..

whatever, I'm still who am I. but I'm still looking where you are in my life.. moga ALLAH pandu.. apepun, saya tetap manusia awak. tolong ingat. saya bukan malaikat, saya manusia.

No comments:

Post a Comment